söndag 14 juli 2013

Med i matkassen: Wasa sandwiches


Wasa sandwiches - cream cheese, tomato & basil och cream cheese & french herbs
Något att knapra på under tågresan
För någon vecka sedan testade jag dessa knäckesnacks från Wasa. De smakade mycket bättre än vad jag hade förväntat mig och var inte alls torra som jag trodde. 

Jag gillade knäckebrödet som var till cream cheese, tomato & basil. Det var luftigt och inte för hårt. Själva innehållet smakade tomat men inte för surt eller för ketchupigt. Gott helt enkelt.

Cream cheese & french herbs var också god men jag föredrar den första. Den här var nämligen inte så minnesvärd. 

Båda sandwichen var dock smuliga så efter mitt snacks var jag tvungen att borsta av mig massa knäckesmulor. Bäst att inte äta i sängen alltså.

Affär: Pressbyrån
Pris: 20 kr för två paket

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar